صالح: سهم هزاره ها به اندازه بینی هزاره ها است

امرالله صالح در یک بازی استخباراتی به خاطر تعمیق نفاق و شقاق بینی هزاره ها را هدف گرفته است و گفته است که سهم هزاره ها به اندازه بینی هزاره ها است.

امرالله صالح به تمام معنی یک فاحشه سیاسی است، هنگامی که اشرف غنی احمدزی نامبرده را از بغل عبدالله عبدالله در بدل پول در بغل خود گرفت کوچکترین واکنش در مقابل یاران قدیم خود که از جانب ارگی ها صورت گرفت نشان نداد. بطور مثال نامبرده در مقابل اینکه اشرف غنی احمدزی احمد شاه مسعود را قهرمان نمی‌داند و یا اینکه جنرال فهیم برای اشرف غنی احمدزی زن ، زور و زمین پیشنهاد کرده باشد سکوت اختیار کرد و حتی در مقابل تحقر و توهین علنی داوود سلطانزوی مبنی بر تصفیه سکوت اختیار کرد. پس چه شده است که بینی هزاره ها برای امرالله صالح یک مسأله شده است؟ این جاسوس فرومایه و فاحشه سیاسی آن قدر ذهن احمقانه دارد که درک نمی کند که دو سوم نفوس جهان مانند هزاره ها بینی دارند.

این فرومایه که در بین تاجیک ها و حتی در پنجشیر رأی ندارد و رأی تقلبی حتی در مناطق تاجیک نشین ندارد و پول اشرف غنی احمدزی را دزدیده است اکنون به بینی هزاره ها چسپیده است تا اگر بتواند آرام تر در بغل ارگی ها بخوابد بیخبر از اینکه ارگی ها هوشیار تر از صالح هستند آنها که به احمد شاه مسعود و جنرال فهیم رحم نکردند به هیچ وجه به امرالله صالح رحم نمی کنند.

امرالله صالح اگر کوچکترین شرافت می‌داشت تحقیر و توهین به آدرس احمد شاه مسعود و جنرال فهیم را تحمل نمی کرد و به جای چسپیدن به بینی هزاره ها جواب داوود سلطانزوی را می داد.

حسن علی عدالت